Szkoła Podstawowa nr 202
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 

Biuletyn Informacji Publicznej

RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - Szkoła Podstawowa nr 202 > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  Drukuj
 

Przyjmowanie interesantów:

Sekretariat Szkoły:

  • poniedziałek godz. 800 – 1700,
  • wtorek godz. 715 – 1515,
  • środa – dzień wewnętrzny,
  • czwartek godz. 800 – 1600,
  • piątek godz. 800 – 1500.

 

Pedagog szkolny:

  • poniedziałek godz. 1110 – 1340,
  • wtorek godz. 1040 – 1240,
  • środa godz. 1110 – 1240 (dyżur dla rodziców godz. 1540 – 1640),
  • czwartek godz. 1040 – 1340.

 

Logopeda:

  • wtorek godz. 1000 – 1430,
  • wtorek godz. 1430 – 1500 dyżur dla rodziców,
  • czwartek godz. 900 – 1400,
  • piątek godz. 900 – 1400.

 

Psycholog:

dyżur w:

  • szkole:
    • poniedziałek godz. 815 - 1215,
  • poradni:
    • poniedziałek godz. 1300 - 1700,
    • czwartek godz. 1400 - 1800.

 

Biblioteka szkolna:

  • poniedziałek godz. 800 - 1400,
  • wtorek godz. 800 - 1400,
  • środa godz. 800 - 1130,
  • czwartek godz. 800 - 1400,
  • piątek godz. 800 - 1130.

 

Dyrektor szkoły i wicedyrektor przyjmują po uprzednim umówieniu się w następujących godzinach:

Dyrektor Szkoły:

  • czwartek w godz. 1500 – 1600,
  • oraz w dniach zebrań.

 

Wicedyrektor Szkoły:

  • wtorek w godz. 1400 – 1500,
  • czwartek w godz. 900 – 1100,
  • oraz w dniach zebrań.

 

W celu zapisania dziecka do szkoły wymagane są następujące dokumenty:

  • dowód osobisty,
  • skrócony akt urodzenia dziecka,
  • numer PESEL dziecka,
  • oświadczenie rodziców o miejscu zamieszkania dziecka (tylko w przypadku braku stałego meldunku).
 
 
Wprowadził BZMW/ext.GTelec 08-12-2012
Aktualizujący bzmw/ext.gtelec 19-12-2012
Zatwierdzający Kołodziejczak Katarzyna (SP nr 202) 19-12-2012
Publikujący Bartold Jan (Gabinet Prezydenta (GP)) 20-12-2012
Liczba odwiedzin: 942
Rejestr zmian